torsdag 12. november 2009

Para bailar el tango

Siden jeg bor i Argentina er det en selvfølge med TANGO! Jeg har startet på kurs og bestemt meg for å bli verdensmester. Jeg lærer å danse i en stor sal hvor man også kan nyte et godt måltid med gode argentinske viner. Det flotte med denne plassen er at de ikke bare tilbyr dansekurs, man kan også henge der - både før og etter timene - for å bevege seg til de nydelige rytmene sammen med andre tangoentusiaster.


På søndagsmarkedet i San Telmo – gamlebyen - finner man også levende musikk i en liten park hvor hvem som helst kan brife med tangokunnskapene sine. Jeg har ikke blitt noen verdensmester ennå, men øvelse gjør mester! Så jeg har planer om å okkupere danseområdet og potensielle dansepartnere i lang tid framover. Tango er virkelig gøy.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar